Wednesday, December 9, 2015

Omprov: språkhistoria

Ni som har skrivit i DigiExam har fått alla delresultat publicerade där.

Slutresultatet på hela momentet finns infört i era kursmatriser (sista kunskapskravet).

GÅ IN I KURSMATRISERNA OCH KONTROLLERA VAD SLUTRESULTATET BLEV!

Om ni fått F: Jag kommer färdigställa ett dokument med sidor ni måste repetera (det är inte lika för alla - det beror på hur mycket ni missat). Jag kommer även att försöka göra instuderingsfrågor (om det är något ni vill ha?)

Om ni fått E (och ibland även om ni fått F) så måste ni meddela mig om ni vill komplettera för högre betyg än E, så jag vet att jag måste ta ställning till hur mycket och vad ni i så fall ska repetera. NI MÅSTE MEDDELA MIG OMGÅENDE - TYP IDAG.

Omprovet är på onsdagslektionen i vecka 51! Alltså INTE i januari (klassens önskemål)

No comments:

Post a Comment